wtorek, 1 lipca 2014

BLUE & GRAY

Siemanko ;) trochę mnie tu nie było no ale cóż siła wyższa ; )Pogoda ostatnio nie rozpieszcza wiec zdjęcia musiałam zrobić w domu a szkoda. Mam dziś dla was bardzo wygodny zestaw pasujący na wiele okazji. Połączenie szarych rurek na gumkę i niebieskiej zwiewnej bluzeczki oraz szpilek. Bluzkę można nosić na dwa sposoby albo ja wkasać jak pokazałam na zdjęciach albo wypuścić na zewnątrz i przewiązać cienkim paseczkiem . Całość bardzo ładnie się komponuje, a ja sama bardzo dobrze się w niej czuje.

 
 







Do zobaczenia kochani ;*


4 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz a buciki <3 Pozdrawiam!!
    P.s Jasne że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzeczka :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny strój :)
    Obserwuję :)
    Przy okazji w wolnej chwili zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń